Gyakran Ismételt Kérdések

Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresed ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintsd meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatod.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretnél, a regisztráció vagy a pénztár oldalon találod a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van

  • Követheted rendelései állapotát
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

Hogyan szállítanak?

Czak futárszolgálattal szállíttatunk. Házhoz szállítást minden esetben a nagykereskedelmi partnereink intézik, az általuk megbízott futárszolgálattal. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az általad megadott címre kézbesíti azt.

Személyes átvételre vagy megtekintésre jelenleg még nem tudunk lehetőséget nyújtani. A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Minden termékünknek INGYENES a házhozszállítása.

Minden van raktáron, amit a áruházban látok?

IGEN. Amit látsz az áruházban az minden vásárolható.

Az árak tartalmazzák az áfát?

IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános 27% os fogalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adj meg a rendelés leadásakor.

Van a termékekre jótállás?

Igen. Termékeink 100% ára 1 év gyártói jótállás vonatkozik.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.

  • Ilyenkor a termékért futárt küldünk és elszállíttatjuk. Azonban a visszaszállítás költsége a vásárlót terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy, a  vásárló által választott bankszámlára.

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelésed minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amin elérhetünk téged.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmedet arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt is Ők adnak előtte érdeklődj emailon nálunk a csomagszámról.

Mit jelent a várható szállítási idő?

A termékoldalakon jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. Minden termékünk külföldi import.

Ha a termék nincs raktáron, az oldalon jelzett várható szállítási idő tájékoztató jellegű: előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget. Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál. 

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. 

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén. Hiány esetében az elemjegyzékről megírt elemszámokat küldd el nekünk és utánrendelünk, sérülés esetén az elemszámok mellé kérlek fényképet is küldj.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban három fizetési mód közül választhatsz:

  • Előreutalás
  • utánvétel
  • Bankkártyás fizetés (OTP Simple Pay, Barion, Paypal)

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választottad, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott e-mail címre az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. (OTP Simple Pay, Barion, Paypal)

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk, de még nem dolgoztuk fel.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre és  elsőnek értesülhetsz legújabb akcióinkról,nyeremény játékainkról. Vagy Like-old Facebook oldalunkat és kövesd Instagram oldalunkat ahol egyedi kuponokat osztunk meg!

olcsobbat.hu arcedula.hu vatera.hu arradar.hu